dinsdag 1 januari 2013

Voornemens 2013

Iedereen start het nieuwe jaar met goede voornemens, maar of er ook daadwerkelijk wat van terecht komt...? Meestal niet veel. 2012 was voor mij een jaar vol ups and downs, waardoor mijn voornemen om eindelijk een slank lijf te hebben eigenlijk een beetje in het water viel. Ik ben dan wel heel wat kilo's kwijt geraakt, maar ik ben nog niet bij mijn einddoel.
Het afvallen tot ik mijn einddoel heb bereikt is dan ook mijn eerste goede voornemen voor het nieuwe jaar. Ik probeer voor de zomer mijn doel bereikt te hebben, want ik wil in de vakantie zelfverzekerd in een bikini over het strand te kunnen lopen. Ik ben benieuwd of ik dit keer mijn doel wel bereik en hoe snel dit zal gaan.

Wat ook te maken heeft met afvallen, en ook een voornemen is, is dat ik een abonnement wil gaan nemen op de sportschool. Eind maart loopt mijn treinabonnement af, dus vanaf dan heb ik het geld voor een abonnement bij de sportschool.

In 2012 heb ik niet veel concerten en festivals bezocht, en dat is toch wel iets waar mijn hart naar verlangt. Momenteel volg ik zoals jullie wel weten een culturele opleiding, dus af en toe een concert en festival bezoeken zit er zeker wel in. Ik heb nu in ieder geval al twee concerten op de planning staan; in maart ga ik naar Rigby en in april ga ik naar Never Shout Never.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.