zaterdag 14 september 2013

Een update over mijn studentenleven

Ik vond het wel weer eens tijd worden om jullie een update te geven over mijn studenten leven, want ik studeer nu alweer een poosje en er zijn ondertussen weer veel nieuwe dingen gebeurd. Dus lees vooral verder!
Untitled
Ik woon nu alweer iets meer dan een jaar op kamers. Op 1 september 2012 verhuisde ik naar een kamer in Alphen aan den Rijn, voor mijn studie in Amsterdam. Hier heb ik een half jaar gewoond, maar ik voelde me er toch niet zo op mijn gemak, dus besloot ik om naar Hilversum te verhuizen. Hier woon ik nu dus alweer een half jaar en het bevalt me hier prima. Het is ook lekker dichtbij mijn vriend, dus dat is ook nog eens mooi mee genomen.

Ik ben dus speciaal voor mijn studie richting de grote hoofdstad verhuist, maar eigenlijk ook omdat ik er al jaren van droomde om uit huis te gaan, dus dit was mooi mee genomen. Ik studeer Cultureel Organiseren aan het ROC van Amsterdam, mijn school staat tegenover de RAI. Op dit moment ben ik net begonnen aan het tweede leerjaar, en dat is tevens ook het één-na-laatste leerjaar. Want desondanks dat ik niveau 4 op het MBO doe, duurt het maar drie jaar. 

In het tweede jaar zijn er een aantal dingen veranderd. Zo zit ik nu helaas niet meer bij mijn beste vriendin in de klas... Maar goed, ze hebben bijna alle groepjes uit elkaar gehaald en zo gaat dat helaas nou eenmaal op school. Ook loop ik sinds 4 september stage. Ik loop stage bij Globe in Hilversum, een bedrijf bij het Media Park dat bij de Muziekcentrum van de Omroep in zit en waar lessen gegeven worden aan kinderen, jongeren en volwassenen, muziek, dans, theater, en beeldende kunsten. Tot nu toe bevalt het me hier prima en ze zijn ook hartstikke blij met mij als stagiaire, dus dat is mooi om te horen.

Tot dusver dus weer mijn update over mijn studentenleven tot nu toe. Hoe zit het trouwens met jullie? Wie van mijn lieve bezoekers woont er ook op kamers? En wat voor studie doen jullie? Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.