donderdag 31 oktober 2013

In oktober...

... haalde ik een 6,6 voor communicatie, een 7,4 voor Nederlands en een 10 voor mijn mondeling Engels
... kocht ik een ukelele
... kreeg ik ukelele les van mijn stagebegeleider
... kocht ik hele fijne en leuke cadeautjes voor mijn vriend
... had ik mijn laatste lesdag op school voor oktober
... begon de herfstvakantie
... ging ik niet mee op kamp, dus liep ik twee dagen extra stage
... werd mijn vriend 22
... ging mijn fiets kapot, maar vond ik al snel een nieuwe
... ging ik winkelen in Amsterdam met mijn beste vriendin
... gingen we uit eten in Bloemendaal ter ere van de verjaardag van mijn vriend zijn tante
... probeerden we voor het eerst sushi
... liet ik mijn ogen testen, waaruit bleek dat ik een bril nodig had
... kocht ik mijn eerste bril bij eyes + more in Hilversum
... brak ik mijn staartbotje
... kreeg ik een imitatie bontjas cadeau van mijn vriend
... plaatste ik mijn eerste eigen bestelling bij She Inside
Untitled

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.