donderdag 12 december 2013

Ik ga naar Aerosmith in Dortmund!

Aerosmith
Oh my god. Ik ga gewoon naar Aerosmith. In Duitsland. Aerosmith is mijn nummer een band, de reden dat ik nog leef en ze betekenen zoveel voor me. Toen ik vorige week per toeval zag dat ze naar Dortmund in Duitsland komen, kon ik het niet laten om het een en ander op te zoeken. En wat bleek? Het is goedkoop, ik kan het betalen! Klik op meer lezen voor het hele verhaal.
Toen ik dus zag dat Aerosmith naar Duitsland komt, ging ik gelijk op zoek naar goedkope treinkaarten en naar een hotel. En wat bleek? De trein is makkelijk te betalen, 40 euro voor een retour, en een hotel is voor een nachtje ook hartstikke goedkoop. En mijn hotel zit ook nog eens op 230 meter afstand van de Westfalenhallen, de plaats waar het concert plaats gaat vinden.

Ik ben gewoon het gelukkigste meisje op aarde. Aerosmith is mijn droomband en 3,5 jaar geleden zag ik ze voor het eerst live. Ik kan gewoon niet meer wachten om daar naar toe te gaan. Wauw.
(100 ) Tumblr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.