zondag 7 juni 2015

Mei: FC Groningen, afstuderen, liefde, werken

Mei was weer een bijzondere maand, waarin ik weer veel mee heb mogen maken. Ik begon de maand met mijn eerste werkdienst bij een voetbalwedstrijd, werkte bij nog veel andere concerten en ook mijn afstudeer evenement vond plaats op mijn huidige stage.

  • Ik werkte voor het eerst in De Kuip in Rotterdam voor de bekerfinale tussen FC Groningen en PEC Zwolle, en Groningen won!
  • Op 17 mei was het alweer een jaar geleden dat mijn vriend en ik voor het eerst een date hadden.
  • Ik werkte weer in de Ziggo Dome bij onder andere: Ariana Grande, Toto en Fleetwood Mac.
  • Mijn afstudeer evenement vond plaats op mijn stage en was succesvol!
  • Ik maakte nog een aantal examens voor Engels en Spaans en nu zitten alle examens er op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.